top of page
header_branding.jpg

Branding and 
Concepting

Our vision

Het D&B / We Canteen brand is altijd ondergeschikt aan onze doelstelling: het creëren van een fantastische plek om te verblijven. We zien het dan ook als onze plicht om per omgeving een concept te ontwikkelen (indien gewenst uiteraard). Een concept dat de huurders en medewerkers aanspreekt. Dat past, klopt en werkt.   

header_jeroen2.jpg

"Onze marketing afdeling doet niet onder voor een full-service reclamebureau. Dat durf ik wel te stellen. Gezien het feit dat wij zo dicht op de behoeften en gebruiken van de opdrachtgever zitten, denk ik dat wij vanuit Customer Intimacy zelfs veel sterker zijn op creatief vlak."

​

Jeroen Peters
Director Marketing & Communications
D&B The Facility Group

Jeroen

tex1.jpg

The scope

Is het geen geruststellend idee dat de partij die straks verantwoordelijk is voor de operatie zelf heeft getekend voor routing, indeling en opzet? Dat deze partij zich al heeft verdiept in de locatie, weet wat de wensen zijn en daar zelf een concept voor heeft ontwikkeld? Een enthousiaste partner-in-crime met alle disciplines van de hele scope van ontwerp tot realisatie in huis.

branding1.jpg

What's in name

Met name bij de ontwikkeling van onze foodcourts krijgen wij geregeld de vraag een concept en naam te bedenken dat aansluit bij de cultuur van de opdrachtgever, of de branding van het vastgoed. Net als bij een eigenzinnig restaurant wordt het concept tot in alle details doorgevoerd. Wij noemen dat de 'Signature'. 

The best of both worlds

Een goed concept is pas goed wanneer het ook werkt. Wanneer er rekening is gehouden met praktische zaken. Voorbeeld: een receptiemeubel kan nog zo mooi zijn. Als het de zichtlijnen van de hostess blokkeert, of als het te kostbaar is in onderhoud, dan werkt het dus niet. Ons creatieve team werkt met 'the best of both worlds'. Kennis en begrip van de dienstverlening. En creatief vermogen om het nog aantrekkelijker te maken.

branding6.jpg
branding5.jpg

Time to
market

Waar een reclamebureau een project afrond en oplevert, gaat het creatieve team van D&B door, gedurende de gehele operationele periode. Alle middelen die tijdens de operatie nodig zijn, worden in-house geproduceerd. Website, films, fotografie, drukwerk en signing. Allemaal onderdeel van onze dienstverlening. 

Signature
foodcourts

De mooiste voorbeelden van de veelzijdigheid van onze creatieve kracht zijn wel de We Canteen foodcourts. Een To:morrow bij TomTom. Seoulmates bij Samsung. Bream bij The Joan. Of bijvoorbeeld een Refined bij LyondellBasell. Stuk voor stuk eigenzinnig, verassend en onderscheidend. De concepten geven de chef houvast in de samenstelling van het menu en de communicatie naar de bezoekers. 

branding4.jpg
header_branding4.jpg

"Voor ons foodcourt in het Nederlandse Samsung hoofdkantoor op Schiphol heeft D&B de naam 'Seoulmates' geïntroduceerd. Deze naam verwijst naar de verbindende kracht van goed en lekker eten. Maar natuurlijk ook naar de Koreaanse hoofdstad. De bakermat van Samsung "

​

Senna van Pommeren

Manager General Affairs

Samsung Electronics

Senna

tex1.jpg
jeroen_contact.jpg

Directeur Marketing & Communicatie

sander_bon.jpg

Commercial

Director

Contactformulier

Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug.

​

Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl

Bedankt voor uw bericht.

Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.

Contact

Contact
bottom of page