top of page

Zoekresultaten

21 items gevonden voor ""

  • D&B The Facility Group - Multi Service Facilitaire Dienstverlening Nederland

    1/6 You are more than welcome We're bound by hospitality 30 jaar geleden is D&B opgericht en gestart met het leveren van chauffeursdiensten. Uitgangspunt was (en is) de focus op de klantbeleving. Het verschil maken in details, Verrassen en betekenisvolle momenten creëren die bijblijven. Hier is in 30 jaar niets aan veranderd. Gastvrijheid zit in ons DNA en vind je terug in al onze in-house services. About Services The Hospitality Hosts Facility Management The Security Hosts We Canteen Company Catering The Cleaning Hosts Mobility Services Our vision Wij leveren hoogwaardige facilitaire diensten en oplossingen aan corporates en high-end real estate. Dat doen wij met bevlogen talenten, persoonlijke aandacht, een stevige visie op gastvrijheid en maatwerk. Door de aantrekkelijkheid en gastbeleving in de werkomgeving te verbeteren. dragen wij bij aan een verhoging van werkgeluk, gezondheid, output en vastgoedwaarde. About Topics 5 Star Experience Over de toegevoegde waarde van de hoogste kwaliteit in dienstverlening. Lees meer War for Talent Hoe kan een facilitair dienstverlener ondersteunen in de volledig losgebarsten strijd? Lees meer New generations Nieuwe generaties vragen om een andere benadering. Daarom verplaatsen wij ons in deze aanstormende talenten. Lees meer Sustainability Als multi service dienstverlener dien je een veelzijdige kijk te hebben op dit onderwerp. Lees meer Flexibility Hoe richt je een hele organisatie in rondom dit thema en wat levert het op? Lees meer Innovation Onze kijk op innovatie plaatst niet techniek in het middelpunt, maar de mens. Lees meer We work for Onze dienstverlening komt het best tot haar recht in omgevingen waar waarde wordt gehecht aan puur werkgeluk en alles wat daaruit voortvloeit. Maatwerk speelt hierbij een grote rol. Dat betekent dat onze dienstverlening van locatie tot locatie er heel anders uit kan zien, maar altijd een match is op cultuur en beleving. Services Corporate & Real Estate Naast deze greep uit mooie namen en locaties, zijn wij nog wel het meest trots op onze hoge retentie. Al jarenlang scoren wij hier boven de 95%... Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B Per 1 april 2024 zal Debby van den Broek leiding gaan geven aan de Hospitality tak van D&B. Zij heeft het afgelopen jaar als Manager Operati 21 mrt 4 minuten The Next Chapter Wanneer een collega de D&B organisatie verlaat is dat vaak even slikken. Zeker wanneer het één van onze toonaangevende hospitality talenten 12 mrt 3 minuten De chef van het bedrijfsrestaurant… aan huis Samsung staat bekend om haar baanbrekende en mensgerichte innovaties. Bij een bezoek aan het hoofdkantoor op Schiphol wordt dit bevestigd. I Jan-Willem de Bruijn Mail CEO D&B The Facility Group ​ Sander Bon Commercial Director D&B The Facility Group Mail Phone Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • War for Talent | D&B The Facility Group

    Winning the war for Talent Our vision Met alleen een goed salaris en gunstige arbeidsvoorwaarden red je het tegenwoordig niet meer. Niet alleen omdat er altijd een werkgever aan jouw mensen trekt met diepere zakken, ook omdat de nieuwe generaties veel meer waarde hechten aan sfeer, aandacht, duurzaamheid en flexibiliteit. En op deze domeinen valt nog heel veel te winnen. "Onze mensen zijn ons grootste goed. Wij doen er dan ook alles aan om nieuwe medewerkers zo volledig en zo snel mogelijk aan boord te krijgen én te houden. Met name in dat laatste ligt de uitdaging. Er is veel verleiding op de arbeidsmarkt, dus een steek laten vallen wordt al snel beantwoord met een vertrek. Een goede eerste indruk maken is het principe dat wij niet alleen toepassen op onze opdrachtgevers, maar juist ook op onze nieuwe collega's." ​ Jan-Willem de Bruijn CEO D&B The Facility Group Jan-Willem War Tactics Het bepalen van een goede strategie in de inmiddels volledig losgebarsten War for Talent is cruciaal. Het kan daarbij helpen om visie en focus aan te brengen 0p de onderstaande vier domeinen: aandacht, maatwerk, ontwikkeling en cultuur. It all starts with attention Écht luisteren naar je mensen. Wat beweegt hen. Wat maakt hen enthousiast? Wat hebben zij nodig? De rollen zijn omgedraaid en daarin moet de werkgever een knop omzetten. We stoppen met alleen maar vertellen wat we van 'onze' mensen verwachten. En we beginnen met luisteren. Zo voorkom je onderhuidse onvrede en win je waardevolle informatie om mee te anticiperen en faciliteren. Meer weten? You get what you deserve Is het niet raar dat er nog steeds in vacatureteksten wordt geroepen wat we bieden? Een lease-auto, mobiel, thuiswerkvergoeding? En dat terwijl we nog helemaal niet weten of deze zaken relevant zijn voor dat ene talent dat wordt gezocht. Bij D&B wordt al jaren geïnnoveerd op het gebied van flexibele arbeidsvoorwaarden. Toegegeven: het heeft de complexiteit van een Chinese puzzel, maar de potentiële winst is het meer dan waard. Meer weten? Offer growth & perspective Stilstand is achteruitgang. Dat geldt voor zowel werkgever als werknemer. Bij D&B geven wij de voorkeur aan eigen mensen voor hogere functies. Mensen die ons DNA dragen en onze cultuur ademen. Zo creëren wij niet alleen loyale fans, maar borgen wij ook onze kernwaarden van laag tot hoog in onze organisatie, Meer weten? The D&B Culture Club In tegenstelling tot een 'clubhuis', waar men tracht de medewerker een 'thuisgevoel' te geven, is de Culture Club opgericht om de medewerker juist even uit de huiselijke sfeer te halen en onder te dompelen in de cultuur van D&B. Aan het einde van de dag keert de medewerker huiswaards met de mindset die past bij de kernwaarden. Hier ontstaan levenslange vriendschappen en een ambassadeurschap dat niet in waarde valt uit te drukken. Meer weten? "Practice what you preach. In ons geval betekent dat bouwen aan de D&B Culture Club. Een intern initiatief waarbij met grote regelmaat de gaafste activiteiten worden georganiseerd voor de medewerkers. Dat versterkt niet alleen onze hechte familieband, het brengt ook onze kernwaarden over op nieuwe collega's." ​ Jeroen Peters Director Marketing & Communications D&B The Facility Group Jeroen Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B Per 1 april 2024 zal Debby van den Broek leiding gaan geven aan de Hospitality tak van D&B. Zij heeft het afgelopen jaar als Manager Operati 21 mrt 4 minuten The Next Chapter Wanneer een collega de D&B organisatie verlaat is dat vaak even slikken. Zeker wanneer het één van onze toonaangevende hospitality talenten 15 dec 2023 7 minuten Met high-end dienstverlening legt D&B de zachte en verbindende kant van kantorenvastgoed bloot Hester van den Beukel-Koen is de onzichtbare maar onmisbare schakel in het levensgeluk van ontelbare kantoorwerknemers. Als chief operating Jan-Willem de Bruijn Mail CEO ​ ​ Sander Bon Commercial Director D&B The Facility Group Mail Phone Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • 5 Star Experience | D&B The Facility Group

    The 5 Star Experience Our 5 Star vision Vanaf het prille begin heeft D&B zich laten inspireren door de 5 sterren hotellerie. Niet zozeer vanwege het gouden randje of de uitstraling, maar meer vanwege de associatie die het oproept met ontzorging, positief verrassen en verwachtingen overtreffen. Let wel: het is een term die niet luchtig gebruikt dient te worden om zijn waarde te behouden. "Als Hospitality Trainers zien wij dat het begrip van een 5-sterren beleving per persoon verschilt. Het is natuurlijk ook maar net wat je gewend bent en wat op jou indruk maakt. Daarom zetten wij bij iedereen de tellers op nul en bouwen daarop de 5-Star Experience volgens D&B. En dat is er maar één. De essentie is dat je je bij alles bewust afvraagt: wat voor impact hebben mijn handelingen op iemand en wat kan ik daarin nóg beter doen?" ​ Claudine Moonen en Claudia Biswana Hospitality trainers D&B The Facility Group Claudine & Claudia The Golden Rules De 5-Star Experience draait niet om wie de duurste dienstverlening kan neerzetten. Ook niet om wie de mooiste mensen in dienst heeft of wie het strakst de protocollen volgt. Het totaalplaatje moet kloppen en daarvoor hanteren wij een aantal gouden regels: No second chance for a first impression Je kunt nog zoveel zaken goed op orde hebben en toch een steekje laten vallen in de Customer Journey. Heel oneerlijk, maar uitgerekend de eerste en die ene negatieve indruk blijft het langst hangen. Er is maar één manier om dit te voorkomen en dat is door heel bewust bezig te zijn (en blijven) met je omgeving. Blind worden voor oneffenheden is een gevaar dat constant op de loer ligt. Doorloop elke dag de hele journey alsof je kijkt door de ogen van de gast. Meer weten? Always make the first move Oftewel: You snooze, you loose. Loopt iemand de receptie binnen? Vang zijn of haar blik en knik vriendelijk. Vaak is dat al genoeg. Loopt iemand te stuntelen met pakketjes? Bied een helpende hand. Het is allemaal niet zo moeilijk. Je moet het alleen zien, voelen en direct handelen. Hoe? Door bewust bezig te zijn met je omgeving. Daarom leren wij onze mensen dat de omgeving, met alle aspecten die daarbij horen, hun domein is. Meer weten? Be E.P.I.C. De kernwaarden van D&B: Energy, Pure, Inspire en Connect. Op deze karaktereigenschappen wordt geselecteerd, beoordeeld en gestuurd. Ter illustratie een voorbeeld: iemand die 'puur' is, komt oprecht geïnteresseerd over op de gast. In de gastbeleving is dat ontzettend belangrijk. Men voelt zich hierdoor gezien en gewaardeerd. Meer weten? The Roberto Payer Masterclass Wanneer je ook maar iets te maken hebt met Hospitality, dan kun je niet om Roberto Payer heen. Meer dan 50 jaar was hij het geweten achter de 5-sterren van Hilton Amsterdam en het Waldorf Astoria Amsterdam. Nou, dan heb je het wel begrepen denken wij. Daarom zijn wij trots op ons partnership met hem. Binnen dit partnership helpt hij om ons Hospitality kompas op de sterren gericht te houden en traint hij onze operationele mensen op hoe zij het verschil kunnen maken met doorgaans 'eenvoudige' handvatten. Meer weten? "Tijdens mijn eerste gesprekken met Roberto Payer vertelde hij een anekdote. Dit ging over een meisje dat voor het eerst met haar ouders ging vliegen. Bij het boarden kreeg zij een knuffeldiertje, aandacht en kleurboekje. Dat maakte enorme indruk en de eerste reis heel speciaal. Nu is het meisje volwassen. Als zij vliegt wordt haar gevraagd snel naar haar stoel te gaan en wordt haar verteld dat haar tafeltje bij het opstijgen opgeklapt dient te zijn. De boodschap? De beleving zit 'm in de details. In de aandacht. Een vriendelijk gebaar. En daar moet je nooit mee stoppen. " ​ Jan-Willem de Bruijn CEO D&B The Facility Group Jan-Willem Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 15 dec 2023 7 minuten Met high-end dienstverlening legt D&B de zachte en verbindende kant van kantorenvastgoed bloot Jan-Willem de Bruijn Mail CEO ​ ​ Sander Bon Commercial Director D&B The Facility Group Mail Phone Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • Company Catering | D&B The Facility Group

    We Canteen Company Catering Our vision Eten hoort niet alleen voedzaam te zijn. Het moet verrassen. Verwennen. En je vooral even uit de werksfeer halen. Bij We Canteen werkt goed en eerlijk eten verbindend en maakt het in meer dan één opzicht de tongen los. Het bedrijfsrestaurant veranderen in een bruisend foodcourt met bevlogen mensen. Dat is We Canteen. "Het blijft mij verbazen dat wij tegenwoordig in de thuisomgeving veel aandacht hebben voor gezond en lekker eten, terwijl er in de gemiddelde bedrijfskantine zo vaak voor ongezond wordt gekozen. En als er dan al wordt gekozen voor een 'gezond' alternatief, dan is dit vaak niet eens echt gezond. Omdat er niet wordt gewerkt met verse en pure producten of omdat het aanbod stijf staat van de calorieën, zout en conserveringsmiddelen. Centraal staat bij We Canteen dan ook: versbereiding op locatie, werken met pure ingrediënten en de bezoekers verleiden tot een échte gezonde keuze.' ​ Merijn de Launay General Manager We Canteen Merijn We love good food Dat betekent dat wij écht koken met dagelijks verse producten. Wij elke dag iets anders op het menu hebben staan en dat wij onszelf graag laten inspireren door nieuwe food-concepten en lokale ondernemers met hun eigen signature dishes. En tot slot: dat wij pas genieten wanneer onze gasten dat doen. Our Signature Foodcourt Elke locatie verdient zijn eigen concept. Zijn eigen chef, uitstraling, sfeer en smaak. Daarom is elk We Canteen foodcourt uniek en volledig afgestemd op de smaak van de huurders, gasten en waarden of concept van de opdrachtgever. Ga naar wecanteen.nl Maybe... all you need is Loaf Is uw locatie te klein voor een volledig uitgerust restaurant? Heeft u er dan wel eens over nagedacht om uw receptiedienstverlening te combineren met een all-day koffie en Grab 'n Go aanbod? Loaf voegt de gastbeleving van de Hospitality Host(ess) samen met de liefde voor lekker eten. Voeg hier professionele barista-skills aan toe en je hebt Loaf gevonden. Ga naar Loaf.today Total Concept Development Hechte partnerships met technische partijen en veel in-house kennis en capaciteit maken van We Canteen en Loaf een one-stop shop voor een F&B concept op maat. Het design team van D&B is in staat om technisch en conceptueel het hele traject te ondersteunen. Van naam tot faam. Meer weten? The Event Manager Een onvergetelijk event staat of valt met verrassend lekker eten. De We Canteen crew ziet het als een afwisselende uitdaging om binnen een thema en budget een overdonderend buffet, borrelplanken en schalen te presenteren. Drankjes, meubilair, aankleding en organisatie... allemaal elementen die zij met liefde uit handen nemen. ​ Meer weten? Making the difference We Canteen, begonnen als disrupter in de bedrijfscateringmarkt, weet zichzelf keer op keer opnieuw uit te vinden. Waar in de eerste paar jaar het onderscheidend vermogen vooral in de inzet van lokale food ondernemers zat, moet We Canteen het vandaag met name hebben van tailor made concepten, versbereiding op locatie en de vrijheid die wordt geboden aan de chef in het foodcourt. Services Inspiration for temptation Samenwerken met lokale food ondernemers en ruimte voor eigen inbreng. Aan inspiratie is nooit gebrek. Today we have... Variatie is niet alleen verrassend, het is ook nog eens verrassend gezond. Real Live Cooking Alles bij We Canteen wordt live, op de locaties gemaakt. Dat is gezonder, verser en vooral veel leuker voor de chef. Feeling the Vibe Elke locatie is anders. En hier stemmen wij het concept op af. Van team tot menukaart. Dit doen wij op gevoel.... en smaak. Welcome at... We Canteen kom je tegen in werkomgevingen waar waarde wordt gehecht aan de gezondheid van hun medewerkers en restaurants die aantrekkelijk zijn om dagelijks naar terug te blijven komen. Local Food Heroes De backbone van We Canteen is en blijft de inzet van lokale food ondernemers. Ondernemers met elk hun eigen verhaal en specialiteit. Elk met hun eigen foodtruck, restaurant of Deli. In het We Canteen foodcourt werken zij schouder aan schouder met de We Canteen crew. Zo zetten zij dagelijks nieuwe gerechten op het menu en is geen dag hetzelfde. Groot voordeel voor de ondernemers is dat zij op deze manier een interessante doelgroep rijker zijn. ​ Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 12 mrt 3 minuten De chef van het bedrijfsrestaurant… aan huis Sander Bon Mail Phone Commercial Director D&B ​The Facility Group ​ Merijn de Launay General Manager We Canteen Mail Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • Community Management | D&B The Facility Group

    Building a Community Our vision Een hechte community zorgt voor tevreden en trouwe medewerkers. Voor de borging van de corporate cultuur en de daarmee gepaard gaande waarden en normen. Voor meer output, minder ziekteverzuim en kwaliteit. Kortom: 'Community Building' is niet echt een onderwerp om even te parkeren... "Mijn afstudeeropdracht behandelde het vraagstuk: hoe betrek ik een heel bedrijvenpark bij een zakelijke community? Een echte uitdaging. Ik kwam in gesprek met huurders, vastgoedeigenaren en community managers van vergelijkbare parken en kreeg plezier in de dynamiek en veelzijdigheid. Ik slaagde voor mijn studie en vervul nu de rol van Community Manager op dit zelfde park. Het voelt echt als pionieren met mijn eigen scriptie als leidraad. Mijn doel: dit park net zo succesvol maken als Chiswick Park in Londen!" ​ Koen van Vliet Community Manager D&B The Facility Group Koen Home away from home Met de toenemende acceptatie van het thuiswerken is de spoeling van de bedrijfscultuur in veel gevallen dunner geworden. Is dat erg? Ja. Valt hier wat aan te doen? Ja. Corporate values Het vinden en binden van talent is een steeds grotere uitdaging aan het worden. Onderzoeken tonen aan dat de nieuwe generaties steeds meer waarde hechten aan activiteiten, corporate waarden en cultuur. Je voelt al waar de schoen gaat wringen wanneer we steeds vaker buiten kantoor werken. Immers: al deze zaken worden ingericht in of rond het kantoor. Zodra het bedrijfslogo alleen nog terug te vinden is op de loonstrook, is de afslag gemist. Meer weten? Multi tenant temptation Een community tot leven brengen binnen een corporate omgeving is één ding, maar dit realiseren in een multi tenant vastgoedomgeving is al iets heel anders. De gebruikers hebben nu eenmaal minder binding met het gebouw waar zij toevallig werken dan met hun werkgever. Hier moeten dan ook wat zeilen worden bijgezet. Gezocht worden naar budget, gemeenschappelijke interesses en waardes. Maar ook moet het belang worden onderbouwd en de community worden verleid om écht deel te nemen aan activiteiten. Het resultaat bij succes zijn trouwe en enthousiaste huurders. Meer weten? Businesspark participation Zonder meer de grootste uitdaging op het gebied van Community Building is het bij elkaar brengen van huurders in een bedrijvenpark. Kortweg: huurders uit verschillende kantoorgebouwen laten deelnemen aan activiteiten. Of: het transformeren van een bedrijvenpark tot campus. Alleen al de vraag hoe je de eindgebruikers bereikt kan leiden tot slapeloze nachten. Belangrijkste ingrediënten zijn hier geduld en doorzettingsvermogen. De andere ingrediënten lichten wij met liefde toe. Meer weten? The D&B Culture Club Hoe doen wij dit zelf? In tegenstelling tot een 'clubhuis', waar men tracht de medewerker een 'thuisgevoel' te geven, is de Culture Club opgericht om de medewerker juist even uit de huiselijke sfeer te halen en onder te dompelen in de cultuur van D&B. Aan het einde van de dag keert de medewerker huiswaards met de mindset die past bij de kernwaarden. Hier ontstaan levenslange vriendschappen en een ambassadeurschap dat niet in waarde valt uit te drukken. Daarom geloven wij in communities. Meer weten? "Van elke dag een feestje maken op kantoor. Dat is in acht woorden onze opdracht. Voor ons enorm leuk, maar voor onze collega's natuurlijk ook. Wij hebben een eigen budget en organiseren daarmee onder andere padel en Jeux de Boules wedstrijdjes op ons dakterras. Mensen komen daar echt voor naar kantoor. Ja en voor ons natuurlijk :)" ​ Stacey & Lindsey Hospitality Hostess & Office Manager D&B The Facility Group Stacey +Lindsey Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 12 mrt 3 minuten De chef van het bedrijfsrestaurant… aan huis Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Jan-Willem de Bruijn Mail CEO ​ ​ Sander Bon Commercial Director Mail Phone Contact Contact You are more than welcome

  • Innovation | D&B The Facility Group

    Innovating the experience Our vision Innoveren. Niet om het innoveren, maar om onze dienstverlening te verbeteren. Onze mensen nóg beter in staat stellen hun werk goed te doen, met nóg meer plezier. Daarom staat innovatie bij ons altijd in dienst van de mens en de beleving. En niet andersom. "Eigenlijk hebben wij vrij lang 'nee' gezegd tegen robotisering binnen onze facilitaire diensten. Voornaamste reden? Het ontbreken van het menselijke aspect en de geringe bijdrage aan efficiency en kwaliteit. Vandaag is de techniek zo ver dat robots onze mensen écht ontlasten. Hierdoor hebben zij meer tijd voor de belangrijke details, sociale interactie op de werkplek en blijven zij gezonder doordat robots zwaar en repetitief werk overnemen. Iedereen wint." ​ Elmer Engel General Manager The Cleaning Hosts Elmer Thinking about tomorrow De facilitaire markt is van nature best conservatief en voorzichtig. Logisch eigenlijk, want uiteindelijk wordt er verdiend aan de inzetbare uren. Dit is echter korte termijn denken. Er valt nog zoveel te winnen, te verbeteren en leuker te maken. En met de krapte op de arbeidsmarkt kun je niet stil blijven zitten. Sink or swim Oftewel: stilstand is achteruitgang. Je moet wat doen, maar dan wel met een duidelijke focus. Wij vragen ons bij elke opportunity af: Hoe helpt dit onze mensen? Hoe komt het de beleving ten goede? En maakt het ons efficiënter? Dit is precies de reden dat wij een robot-host nooit hebben omarmd. Maar nu wel kansen zien voor de inzet van live hologrammen. Meer weten? You need to measure to improve Een werkrooster opstellen kan iedereen. Een werkrooster slim afstemmen op de dagelijkse behoefte kan alleen op basis van real-time data. Een mooi voorbeeld hiervan is de sensortechnologie die onze Cleaning en Security Hosts gebruiken in onder andere multi tenant gebouwen. Hiermee wordt toiletbezoek gesignaleerd en daarmee ook een beeld gecreëerd van de schoonmaakbehoefte én kunnen wij onze Security Hosts gericht op pad sturen. Meer weten? Make or buy? Soms zien wij initiatieven in de markt die wij graag overnemen. Je hoeft niet altijd alles zelf te bedenken en ontwikkelen. Een voorbeeld hiervan is Tork Vision, de sensortechnologie waar onze Cleaning Hosts mee werken. Vaak zijn wij de markt echter vooruit en moeten wij zelf gaan ontwikkelen. Dan wel met een specialistische partner of met eigen expertise. Recent zijn wij een partnership aangegaan met TPEX. Een technologiebedrijf dat zich bezighoudt met Artificial Intelligence en Smart Buildings. Meer weten? Keep it simple Er bestaat een hardnekkig misverstand wanneer we het hebben over innovatie. Namelijk dat innovatie synoniem is voor technologische ontwikkeling. Dat is natuurlijk niet alleen zo. ​ Wij staan juist open voor alle nieuwe inzichten van onze 1000 medewerkers. Zij weten precies wat nodig is. Innoveren is geen top down, maar een bottom up aanpak. Meer weten? "Als bedrijf heb je feitelijk twee zaken nodig om nieuwe initiatieven te ontwikkelen en levensvatbaar te krijgen. Eén is een wendbare, slagvaardige directie en managementlaag. Het tweede is een dedicated team dat het project 'owned'. Laat D&B nu over beiden beschikken." ​ Michel Pan Director Business Strategy D&B The Facility Group Michel Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 15 dec 2023 7 minuten Met high-end dienstverlening legt D&B de zachte en verbindende kant van kantorenvastgoed bloot Jan-Willem de Bruijn Mail CEO ​ ​ Michel Pan Director Business Strategy Mail Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • Mobility Services | D&B The Facility Group

    Our Mobility Services Our vision Wat 30 jaar geleden begon als studentchauffeursbedrijf, is uitgegroeid tot één van de meest prestigieuze Hospitality specialisten van ons toch wel nuchtere land. De aankomst en het vertrek hebben een groot aandeel in de totaalbeleving van uw gasten. Dat hebben wij 30 jaar geleden goed gezien en dat zien wij vandaag nog steeds zo. "In onze tak van sport zien we een combinatie van hogere wiskunde en hospitality. Het parkeren van honderden auto's per dag voor Schiphol Valet Parking vergt namelijk wiskundig inzicht en een uiterst precieze operatie, terwijl het chauffeuren van een bestuurslid vooral vraagt om discretie, uitstekende rijvaardigheden en subtiele sociale vaardigheden." ​ Stephan Hannema General Manager D&B The Mobility Group Stephan Always on the move Een goede Valet Parker is nog niet per definitie een goede chauffeur. Met een poule van overwegend studenten, selecteren wij dagelijks het juiste talent bij de juiste job. Er wordt hierbij gekeken naar communicatieve vaardigheden, rijkunst en uitstraling. Eén ding hebben ze echter allemaal gemeen: een intensieve training en een goedzittend maatpak. The Student Driver Welbespraakt, flexibel en representatief. Zomaar een paar kenmerken van onze studentchauffeurs. Onze '5-Star Driver' training brengt hen de fijne kneepjes van het chauffeursvak bij, waarbij alles draait om Hospitality. Hoe kan het ook anders? Meer weten? Your Event Support Valet Parking, parkeerbegeleiding, Hosts, Shuttle Service en thuisbrengchauffeurs. Feitelijk komen al onze diensten samen in het begeleiden van een event op mobiliteitsgebied. De eerste en laatste indrukken worden hier opgedaan, dus een steek laten vallen, is geen optie. Meer weten? The Valet Parker Voor een aantal gerenommeerde restaurants, hotels en bijzondere events verzorgen wij Valet Parking. De sleutel van je auto geef je niet zomaar aan iedereen af. Dat begrijpen wij. Meer weten? The Shuttle Service Sla een brug tussen nabij gelegen OV knooppunten en uw kantoor. Tijdelijk of structureel. Meer weten? Charge & Ride Het aantal electrische auto's blijft stijgen, maar de laadpalen stijgen niet evenredig hard mee. Resultaat: Laadstress in de garages van kantoren. Met deze service worden volgens de Valet Parking methode alle electrische auto's door onze Valet Chargers aan de laadpalen gerouleerd. Meer weten? Making the difference Ook binnen het aanbod van mobiliteitsdiensten werkt de multi service strategie van D&B. Eén aanspreekpunt die bekend is met uw locatie en voorkeuren. Dat schakelt nèt even fijner en sneller. Services We've got Talent De afgelopen 30 jaar is er gebouwd aan toegang tot een uitgebreid netwerk van student-talenten. Suited for the task Als onderdeel van het totaalplaatje draagt uw chauffeur een representatief pak met groene stropdas. 5-Star Driver Na een strenge selectie wordt er gebouwd op een goede basis met onze 5-Star Driver training. Shifting expectations Snel schakelen en probleemoplossend handelen. Ad Hoc en last-minute betekent niet dat wij inboeten op kwaliteit. Welcome at... Onze opdrachtgevers zijn net zo divers en breed als onze services. Zo rijden wij met hetzelfde gemak en plezier de CEO van een multi-national naar de Zuidas, als dat wij Valet Parking verzorgen voor het 5-sterren hotel Waldorf Astoria. Be sharp. Dress sharp. "Al onze chauffeurs gaan gekleed in een strak maatpak en kenmerkende groene stropdas. Niet alleen omdat wij zelf werken voor dit mooie merk, maar ook omdat het er gewoon heel goed uitziet.' ​ ​ ​ Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 12 mrt 3 minuten De chef van het bedrijfsrestaurant… aan huis Sander Bon Mail Phone Commercieel Directeur Multi Services ​ Stephan Hannema General Manager Mobility Services Mail D&B The Mobility Group Bezoek D&B The Mobility Group voor reserveringen en offerteaanvragen. Contact Contact You are more than welcome

  • The Cleaning Hosts | D&B The Facility Group

    The Cleaning Hosts Our vision Veilig. Welkom. Schoon. Deze voorwaarden vormen de basis voor een fijne werkomgeving. Dit is 10 jaar geleden reden geweest voor D&B om in de schoonmaakbranche te stappen. Maar dan wel met aandacht voor de medewerker, zichtbaar aan het werk in de werkomgeving als volwaardig onderdeel van het hele facilitaire team. "Mijn schoonmaak ervaring is begonnen bij de grote bedrijven. Daardoor weet ik waar de schoen vaak wringt in onze branche en daardoor weet ik ook dat veel misstanden niet zijn op te lossen vanaf een bepaalde schaalgrootte. Bij D&B heb ik de kans om alles wat ik altijd anders wilde doen, ook echt anders te doen. En met een 8,3 score van onze medewerkers denk ik dat we daar in slagen!' ​ Elmer Engel General Manager The Cleaning Hosts Elmer An honest approach People, planet, profit. Op elk domein willen wij onderscheidend en eerlijk zijn. Eerlijke contracten voor onze mensen en opdrachtgevers, met eerlijke producten en een eerlijke marge. The Cleaning Host Wat gebeurt er wanneer je een schoonmaker een eerlijk contract, gezonde werk/privé balans, de beste werkmaterialen en persoonlijke aandacht biedt? ​ Dan zullen zij stralen en gaan zij iets bijdragen aan de werkomgeving. Dan worden zij onderdeel van het hele facilitaire team en blijven zij jou trouw. Kortom: dan wordt de schoonmaker een Cleaning Host. Meer weten? A cleaner planet H et begrip 'schoon' kun je op meerdere manieren definiëren. En dat doen wij dan ook. Als onderdeel van de gastbeleving dient een omgeving eruit te zien alsof deze zojuist is opgeleverd. Maar wij kijken ook zeker naar de impact van ons proces op het milieu. Biologisch afbreekbare schoonmaakmiddelen, recyclebare materialen en efficiënte werkmethodieken. Dit laatste wordt onder andere bereikt door sensortechnologie, slimme systemen en robotisering. Meer weten? More to gain than a profit Aandacht voor de medewerker. Een realistische werkdruk. Hoogwaardige materialen. Je voelt waarschijnlijk al aan dat deze zaken drukken op onze marge. Wij zijn dan ook niet de goedkoopste partij in de markt. En tóch lukt het ons om met al deze onderscheidende eigenschappen redelijk concurrerend te zijn. Misschien omdat wij in de combinatie met onze andere diensten efficiënter zijn. Of gewoon omdat onze mensen gemotiveerd zijn. Want hier valt voor veel bedrijven nog een hoop te winnen. Meer weten? Making the difference Maar is de Cleaning Host van D&B dan écht zoveel beter? Het antwoord hierop is nee. Het gaat namelijk niet alleen om de mens, maar vooral om hoe je het werk om de mens inricht. Dat doen wij zo: Services Time to connect Een eerlijk contract met realistische werktijden. Hiermee geven wij onze mensen tijd. Tijd voor verbinding en ontspanning. Zo ontstaat werkgeluk. The right tools De beste mensen verdienen het te werken met de beste materialen. Dat maakt het werk leuker, aangenamer en het ziet er gewoon goed uit. We spot it, we own it Eén voordeel van vertrouwen in je medewerkers en het geven van verantwoordelijkheid, is dat dit zich terugbetaalt in ownership en prestatie. Smarter, cleaner Met slimmer werken bereik je meer dan met harder werken. Met proces en techniek maken wij het werk makkelijker. Zo ontstaat tijd voor de details. Welcome at... Je vindt ons alleen in de kantooromgeving waar waarde wordt gehecht aan onderscheidende dienstverlening. Enerzijds omdat wij hier het beste tot ons recht komen. Anderzijds omdat onze mensen hier gelukkig worden. Fabulous in Blue De Cleaning Hosts maken onderdeel uit van het facilitaire team. Het D&B donkerblauw met champagne accenten zijn dan ook doorgevoerd in gilets en werkkarren die beiden niet alleen bijdragen aan een 5 sterren uitstraling, maar ook aan het werkcomfort. ​ Bezoek website We are: Related Highlights 18 okt 2023 2 minuten Van hotellerie naar Valley: maak kennis met Duty Manager Lola Huisma 27 sep 2023 2 minuten Duurzame schoonmaak geeft meer werkgeluk 11 sep 2023 1 minuten Jeroen Peters aan het woord bij Zuidas Today Sander Bon Mail Phone Commercial Director D&B The Facility Group ​ Elmer Engel General Manager The Cleaning Hosts Mail Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • Topics - D&B The Facility Group

    header_wft footer_wft header_wft 1/7 You are more than welcome Our vision Wij leveren hoogwaardige facilitaire diensten en oplossingen aan corporates en high-end real estate. Dat doen wij met bevlogen talenten, persoonlijke aandacht, een stevige visie op gastvrijheid en maatwerk. Door de aantrekkelijkheid en gastbeleving in de werkomgeving te verbeteren. dragen wij bij aan een verhoging van werkgeluk, gezondheid, output en vastgoedwaarde. About Topics 5 Star Experience Over de toegevoegde waarde van de hoogste kwaliteit in dienstverlening. Lees meer War for Talent Hoe kan een facilitair dienstverlener ondersteunen in de volledig losgebarsten strijd? Lees meer New generations Nieuwe generaties vragen om een andere benadering. Daarom verplaatsen wij ons in deze aanstormende talenten. Lees meer Sustainability Als multi service dienstverlener dien je een veelzijdige kijk te hebben op dit onderwerp. Lees meer Flexibility Hoe richt je een hele organisatie in rondom dit thema en wat levert het op? Lees meer Innovation Onze kijk op innovatie plaatst niet techniek in het middelpunt, maar de mens. Lees meer Jan-Willem de Bruijn Mail CEO D&B The Facility Group ​ Sander Bon Commercial Director D&B The Facility Group Mail Phone Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • Services - D&B The Facility Group

    1/6 You are more than welcome We're bound by hospitality 30 jaar geleden is D&B opgericht en gestart met het leveren van chauffeursdiensten. Uitgangspunt was (en is) de focus op de klantbeleving. Het verschil maken in details, Verrassen en betekenisvolle momenten creëren die bijblijven. Hier is in 30 jaar niets aan veranderd. Gastvrijheid zit in ons DNA en vind je terug in al onze in-house services. Services The Hospitality Hosts Facility Management The Security Hosts We Canteen Company Catering The Cleaning Hosts Mobility Services Jan-Willem de Bruijn Mail CEO D&B The Facility Group ​ Sander Bon Commercial Director D&B The Facility Group Mail Phone Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • Flexibility | D&B The Facility Group

    Ability for flexibility Our vision Het 5 jarig dichtgetimmerde contract is niet meer van deze tijd. De afgelopen 10 jaar is flexibele dienstverlening dan ook een megatrend voor Real Estate en Facility Management (REFM). Vanwege de zich steeds sneller ontwikkelende economische cycli waarbij periodes van extreme groei of neergang zichtbaar zijn in de internationale economie of in meer lokale economische sectoren, zoeken bedrijven naar partners die in staat zijn mee te bewegen met hun groei- of krimpscenario’s. "Soms moet je risico's nemen om verder te komen. Het bieden van flexibiliteit in contractvormen valt hier zeker onder. Tegelijkertijd is dit precies een contractvorm waar ik zelf op navigeer aan de inkoopzijde bij D&B, dus waarom zouden wij als ondernemende partij hier niet in meebewegen. Sterker nog: wij varen hier voor op de golf.' ​ Herman Bos CFO D&B The Facility Group Herman New ways De Coronacrisis van 2020 tot 2022 heeft deze behoefte extreem versterkt. In golfbewegingen van ongeveer drie maanden zagen werkgevers hun medewerkers massaal thuisblijven tijdens COVID19 uitbraken. En ze keerden vervolgens weer terug als het virus in bedwang kon worden gehouden. Die drie maandelijkse cyclus van op- en afschalen van activiteit in kantoren heeft gezorgd voor nieuwe dienstverleningsmodellen bij D&B. Deze zijn in te delen in drie categorieën: ​ Corporate adaptability D&B heeft de afgelopen jaren haar management geselecteerd op adaptief vermogen. De in het DNA verankerde kwaliteitsdrive van operationele medewerkers zorgt daarnaast voor een can do werkhouding. Als een opdrachtgever aanpassingen snel wil, dan is dat om te beginnen een uitdaging, geen probleem. In de backoffice zijn de HR- en Financiële systemen ingericht op snelle aanpasbaarheid. Tot slot is vanuit de directie een eenvoudige marsorder uitgevaardigd; als een opdrachtgever wil veranderen, dan veranderen wij mee. Meer weten? Flexible contracting Facilitaire contracten zijn traditioneel ingericht op een periode van drie jaar. D&B heeft in nauwe samenwerking met opdrachtgevers een alternatief contractmodel opgesteld dat uitgaat van vier vastgestelde verandermomenten gedurende het jaar. Deze momenten zijn belangrijk, omdat de organisatie tijd nodig heeft om zich aan te passen en D&B verwachtingen moet managen bij de medewerkers van haar opdrachtgevers. Tijdens de vastgestelde 4 verandermomenten kan de opdrachtgever binnen een bandbreedte van 15% het contract aanpassen. Meer weten? A new service model De afgelopen jaren steeg de vraag naar F&B concepten voor startende kantoorlocaties met nog maar weinig gasten of medewerkers. Vanwege de Coronacrisis kwam daar een extra dimensie bij: sterke op- en afschalende werkplekbezetting. Bij wat lagere bezettingsgraden zijn de klassieke ontvangst van gasten én de gebruikelijke F&B concepten onbetaalbaar geworden. Daarom werd een extreem adaptief en kwalitatief concept gelanceerd: Loaf . Dit is het kleine zusje van We Canteen , Loaf combineert F&B met een Hospitality Host. Het aanbod is gebaseerd op verse sandwiches, salades, smoothies en sappen en Barista koffie. Ideaal voor locaties die dagelijks tussen de 1 en 150 lunchgebruikers verwachten. D&B neemt het risico op de F&B-omzet. De opdrachtgever betaalt de counter en de Host. Meer weten? Proven concepts Opdrachtgevers met wie contractuele flexibiliteit is gerealiseerd: ASICS (Hoofddorp) WTC (Amsterdam) ​ De eerste locaties waar u Loaf kunt vinden: Antonian (Amsterdam) Quarter Plaza (Amsterdam) Plus Ultra (Leiden) B'tween (Amersfoort) C-Avenue (Den Haag) ​ Meer weten? "Mijn sales en horeca hart deed pijn wanneer ik 'Nee' moest verkopen aan locaties waar We Canteen niet pastte. Toen wij Loaf als antwoord formuleerden, trok ik dit concept dan ook naar mij toe. Mijn horeca achtergrond kwam hier van pas. Ik heb dan ook echt een stempel op het concept gedrukt. En dat typeert D&B. Die ruimte krijg je niet, maar kun je wel pakken. Een soort Grab & Go :)" ​ Merijn de Launay Senior Manager New Business D&B The Facility Group Merijn Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 15 dec 2023 7 minuten Met high-end dienstverlening legt D&B de zachte en verbindende kant van kantorenvastgoed bloot Jan-Willem de Bruijn Mail CEO ​ ​ Michel Pan Director Business Strategy Mail Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

  • New Generations | D&B The Facility Group

    New Generations Our vision Onze kernwaarden zijn Energy, Pure, Inspire en Connect. Om deze waardes blijvend te borgen in onze organisatie moeten wij ons aanpassen aan de nieuwe generaties. Snappen wat hen beweegt en hoe wij ons beleid op hen dienen aan te passen. En dat begint met aandacht en luisteren... "Er is veel geschreven over de uitdagingen die de nieuwe generaties met zich meebrengen. Verhalen over hoge salariseisen en weinig uren willen werken. Goed om vooral te kijken naar de kansen die zij ook met zich meebrengen. Zo wordt er meer waarde gehecht aan feedback. Met name de Generatie Z wil leren en groeien. Doe er wat mee!' ​ Sandra van der Zijpp HR Director D&B The Facility Group Sandra Staying young De nieuwe generatie Millennials (1988-1995) en de daaropvolgende Generatie Z (1996-2015) wijken in gedrag en voorkeuren dusdanig af van de oudere generaties, dat zij een geheel nieuwe benadering vragen op het gebied van werven en boeien. Dit ontkennen en negeren zorgt voor vergrijzing en achterstand. Wij geloven dat het geven van aandacht aan dieper gelegen wensen en behoeftes hier cruciaal is. That's typical Er zijn veel overeenkomsten tussen Millennials en Generation Z. Beiden hechten ze waarde aan echtheid, duurzaamheid. Zijn ze realistisch en pragmatisch. Toch zijn er ook een heleboel kleine en significante verschillen. Dus net als je dacht de Millennial goed aan je te hebben verbonden, moeten de zeilen alweer worden bijgezet. Zo is de Millennial merktrouw en een ambassadeur, terwijl Gen Z wantrouwiger en onafhankelijker. Zij identificeren zich dan ook eerder met een groep dan met een merk. Waar de Millennial met name druk is met belevingen, navigeert Gen Z meer op slimme en goede investeringen voor de lange termijn. Logisch, want zij zijn opgegroeid in een tijd met minder welvaart... Meer weten? Challenge accepted We hebben dus te maken met twee generaties die kritisch zijn. Met een Millennial die meer waarde hecht aan beleving dan aan een riant salaris. En een Generatie Z die op zoek is naar zekerheid en juist wel een goed salaris. Beiden tech savvy en met een grote behoefte aan digitale innovatie. Wat kun je met dit gegeven als werkgever? Hoe groot is de kloof en hoe snel kun je deze dichten? Meer weten? Ready? Set. Go! Tijd dus om je duurzaamheidspropositie nu eindelijk eens goed uit te werken. De secundaire arbeidsvoorwaarden op de schop te nemen. De recruitment afdeling te voorzien van authentieke verhalen. En een feestcommissie in het leven te roepen die voortdurend activiteiten organiseert. Wees jezelf als bedrijf, maar vergeet niet om dit ook eerlijk uit te dragen. Daar sla je de eerste slag. Meer weten? That's why Bovenstaande verklaart waarom wij juist een visie hebben geformuleerd op topics als duurzaamheid, flexibiliteit, innovatie, war for talent en beleving... Hier worden wij feitelijk ingefluisterd door de afdeling recruitment. De nieuwe generaties stimuleren (nee: dwingen) ons om na te denken over zaken die wij voorheen als vanzelfsprekend, minder belangrijk of zelfs overbodig achtten. Meer weten? "Als Manager Recruitment ben ik verantwoordelijk voor het werven van talent voor al onze labels. De profielen lopen ontzettend uiteen, maar de grootste uitdagingen zijn voor elk label hetzelfde en zeker gerelateerd aan de kenmerken van de nieuwe generaties. Dat is helemaal niet erg. Zolang ik maar de beweegruimte krijg om hierop in te spelen. En die krijg ik." ​ Ben Haaksema Manager Recruitment D&B The Facility Group Ben Related Highlights 2 apr 1 minuten Debby van den Broek nieuwe General Manager Hospitality bij D&B 21 mrt 4 minuten The Next Chapter 15 dec 2023 7 minuten Met high-end dienstverlening legt D&B de zachte en verbindende kant van kantorenvastgoed bloot Sander Bon Mail Phone Commercial Director D&B The Facility Group ​ Sandra van der Zijpp HR Director D&B The Facility Group Mail Contactformulier Geïnteresseerd of wilt u meer informatie? Neem via onderstaand formulier contact met ons op en wij komen bij u terug. ​ Indien je geïnteresseerd bent in onze vacatures bekijk dan www.werkenbijdb.nl . Verzenden Bedankt voor je bericht Contact Contact You are more than welcome

bottom of page