D&B The Facility GroupFacility HighlightsWTC The Hague bouwt aan een hechte, internationale community

WTC The Hague bouwt aan een hechte, internationale community

09-04-2019

Het is inmiddels ruim tweeëneenhalf jaar geleden dat WTC The Hague feestelijk heropend werd na een grootscheepse verbouwing. Sindsdien is er hard gewerkt aan het creëren van een levendige plek voor internationaal zakendoen in het Beatrixkwartier in Den Haag. 1 april werd het startsein gegeven aan het hospitality- & securityteam van D&B The Facility Group dat WTC The Hague gaat ondersteunen richting haar doel om een hechte community te bouwen.

Albert Kampjes en Soraya Leenders in de centrale entree van WTC The Hague. Op de achtergrond twee hosts uit het team van D&B The Facility Group bij de centrale receptiebalie.

Het eerste doel is inmiddels bereikt: Het gebouw zit vol. Zodra je de drempel over stapt, betreed je een levendige, internationale omgeving. WTC The Hague is een schoolvoorbeeld van een plek waar wonen, werken en ontspanning op een hele natuurlijke wijze samengaan. Naast de ruim 140.000 m2 kantoren huisvest het complex diverse horeca, een supermarkt, een beautysalon, een fitness en een spa. Ook is er een art gallery, een hotel, een conference center en een business center. Dagelijks zijn er zo’n 4.500 mensen in het gebouw. Bovendien omvat het complex ook nog twee torens met appartementen.

We spreken met Soraya Leenders en Albert Kampjes, samen verantwoordelijk voor de Hospitality & Facility Services op en rond dit Haagse kantorenicoon, over de wens om een hechte community op het Haagse kantorencomplex te realiseren. “We willen een plek creëren waar mensen nooit meer wegwillen en bedrijven in de rij staan om te huren”, aldus Albert Kampjes, Hospitality & Facility Manager van WTC The Hague.

Op zoek naar andere uitstraling

Toen Kampjes verantwoordelijk werd voor de dienstverlening strookte de beleving van de hospitality en beveiliging niet met het imago en de uitstraling van het grootscheeps verbouwde kantorencomplex. “Je merkte dat er een behoorlijke afstand was tussen de huurders en gebruikers en de dienstverlenende organisatie van het WTC. Maar ook tussen de huurders onderling. Het is mijn doel om iedereen dichter bij elkaar te krijgen, zodat het hier nog meer gaat leven en er een echte community ontstaat. Daar hoort ook een andere uitstraling van de dienstverlening in de centrale entree bij.”

“We zijn op zoek gegaan naar een nieuwe partij voor de dienstverlening in de centrale entree van het complex”, zo vertelt Albert Kampjes. “Een organisatie die in staat is om maatwerk te leveren en kan meebewegen met de wensen en behoeften van een opdrachtgever. Die gevoel heeft bij de missie en strategie van het gebouw. Gelijk toen ik D&B ontmoette dacht ik, dit gaat wel iets worden. Deze partij snapt de visie van WTC The Hague en mijn visie op hospitality.”

“Iedere relatie moet groeien, maar D&B had zich verdiept in de locatie. Sander Bon, de contactpersoon vanuit D&B, vroeg zichzelf af: Waar wil WTC The Hague naartoe? Past mijn organisatie daarbij? Kunnen wij voor hen een meerwaarde zijn?” Kampjes begon D&B te zien als een goede partner.

WTC The Hague D&B

Start dienstverlening

Afgelopen maandag 1 april werd gevierd dat het hospitality- & securityteam van D&B officieel van start ging. Op deze dag is het hospitality & securityteam van D&B zeer uitgebreid bij de huurders en bezoekers geïntroduceerd. Er werden foto’s van het team getoond via de narrow casting schermen in het gebouw en de diverse social-mediakanalen van het WTC The Hague. Soraya Leenders vertelt: “Het is voor ons belangrijk dat de teamleden een gezicht krijgen richting onze community. Zij zijn immers het eerste aanspreekpunt voor onze huurders, gasten en bezoekers. En zij dragen in grote mate bij aan de connectie met huurders en tussen huurders onderling.”

Intensief contact met huurders

“Om succesvol een community te bouwen, is het belangrijk dat iedereen beschikbaar en benaderbaar is voor onze huurders”, zegt Kampjes. “Ook zelf zijn wij regelmatig aanwezig in de gezamenlijke ruimte, maken wij praatjes met de mensen en halen we informatie op bij huurders. Op die manier krijgen wij ook een goed gevoel van wat er leeft bij de gebruikers.”

“Ook organiseren we diverse bijeenkomsten voor de mensen in ons gebouw, variërend van een huurdersoverleg, meet ups rondom thema’s of onderwerpen die leven onder de huurders en diverse evenementen. Wij zijn zelfs in gesprek met het conservatorium om lunchconcerten te gaan organiseren”, vertelt Soraya. “Dergelijk intensief contact met huurders leidt uiteindelijk tot een hechte, internationale community op het WTC The Hague.”

 

Over D&B The Facility Group:

D&B The Facility Group is aanbieder van integrale facilitaire dienstverlening. D&B verzorgt onder andere ReceptiedienstenFacility Management, Objectbeveiliging, Bedrijfscatering en Schoonmaakdiensten voor corporate kantoren en hoogwaardige vastgoedomgevingen. Wilt u hier meer over weten klik dan op de desbetreffende link…

Of neem contact op met:

Sander Bon
Sander Bon
Manager New Business
06 21 49 97 49

Thomas Wegbrands
Thomas Wegbrands
Sales Manager Vastgoedmarkt
06 83 53 39 41

Bericht delen:

Reacties zijn gesloten.

Stuur mij dit artikel