Huismeester

04-02-2015 Mail mij dit artikel

Dagelijks is de huismeester van D&B actief met en verantwoordelijk voor verschillende taken binnen uw kantoor. Zijn ondersteuning is gewenst bij het leveren van aanvullende diensten in uw vergaderruimtes, zoals het plaatsen en installeren van o.a. beamers, laptops, flip-overs en tv’s. Een huismeester van D&B wordt door verschillende gerenommeerde bedrijven ook regelmatig ingezet voor postverwerking binnen uw kantoor.

De D&B huismeester lost 1e lijn storingen zelfstandig op, ook begeleidt hij externe monteurs bij storingen naar de desbetreffende gebouwgebonden installaties of kantoormachines en zorgt hij voor de netheid in en rond het gebouw. Alles wordt vastgelegd in een Facility Management Informatie Systeem, zodat er op ieder moment van de dag zicht is op de status van reparaties, bestellingen en de performance van leveranciers.

huismeester

Niet alleen voor alle verzoeken op het gebied van maintenance & repair, maar ook voor de coördinatie van of ondersteuning bij kleine en grotere verhuizingen kunt u op de huismeester rekenen. De huismeester adviseert uw medewerkers bij het instellen van het werkplekmeubilair, maar zorgt ook voor de dagelijkse bestellingen van kantoorbenodigdheden.

Huismeester info?

Wilt u meer informatie over huismeester van D&B? Neem dan contact met ons op.

Indien u behalve over de huismeester meer wilt weten over een van onze facilitaire diensten: Receptiediensten, Objectbeveiliging, Facility Management, Bedrijfscatering of onze Schoonmaakdiensten? Klik dan op de desbetreffende link…

Reacties zijn gesloten.

Stuur mij dit artikel