Our People

Het zijn onze mensen die dag-in, dag-uit de beloftes die wij maken aan onze klanten waarmaken en waar mogelijk overtreffen. Zij vormen de essentie van het creëren van een 5 Star Experience. Enjoy-the-ride.

Our Values

Wat ons beweegt, wie wij zijn en met wie wij willen werken.

Energy

Energie geven en ontvangen. Positief geladen voorop lopen en daarbij anderen stimuleren om nét dat beetje meer te zijn.

Pure

Uitgaan van onze eigen kracht en daarbij open zijn over wie wij zijn. Oprechte interesse in de ander, puur vanuit onszelf.

Inspire

Ambitie, creativiteit en enthousiasme inspireert de mensen om ons heen. Nieuwsgierig naar nieuwe mogelijkheden. De durf om te dromen.

Connect

Écht contact maken. Met mens, omgeving en organisatie. Weten dat wij onderdeel uitmaken van een groter geheel.

Our Profile

Onze mensen zijn niet in één profiel te vangen. Immers iedereen is anders. En het is nu juist die ruimte voor verschil, die ons doet realiseren wat onze gezamenlijke basis is.

Volgt minimaal een HBO opleiding

Besteedt aandacht aan 'het groene rijden'

Opleiding 'Being-A-5-Star-Driver'

Op de hoogte van chauffeursetiquette

Minimaal 1 jaar in bezit van rijbewijs

Communicatief vaardig

Bas Hertz Chief Executive Officer / Founder

In 1993 richtte ik samen met Derek D&B op. Het is een groot genoegen dit bedrijf te mogen leiden. Het is fantastisch te zien dat de passie en het enthousiasme van ons aanstekelijk werkt bij alle collega’s die vandaag de dag werkzaam zijn binnen ons bedrijf. D&B is één brok positieve energie met mensen die tot het uiterste gaan om succesvol te zijn bij onze klanten. Iedereen heeft hetzelfde doel voor ogen, een 5 star Experience, en dit is voelbaar bij alles dat we doen. Het maakt mij ongelooflijk trots om te zien dat we bij D&B het toptalent uit de markt aantrekken. Ons succes en de sterke groei is hier dan ook zeker aan te danken.

Kortom, naar kantoor gaan is voor mij iedere dag weer een groot plezier.

Contact
Derek Hoeffelman Chief Financial Officer / Founder

Toen ik, samen met Bas, in 1993 na onze studie besloot om ons studentenchauffeursbedrijf verder uit te bouwen tot een facilitaire organisatie, had ik niet durven hopen zo succesvol te worden.
In mijn rol als financieel directeur ben ik natuurlijk verantwoordelijk voor alle financiële aangelegenheden, maar ik geniet ervan de vraagstukken altijd te blijven benaderen vanuit een ondernemers oogpunt, dit maakt zaken pragmatisch met een solide onderbouwing.
Mijn financiële afdeling wordt inmiddels bemand door geweldige financiële mensen met veel talent die veelal hun achtergrond hebben bij de grote corporates, maar die met hun ambities bij D&B beter tot hun recht komen.
Trots is wellicht de beste samenvatting voor waar we nu staan, we kijken vooruit en de toekomst ziet er rooskleurig uit.

Contact
Esmee Uitendaal HR Advisor

Na mijn studie Human Resource Management ben ik in april 2014 bij D&B The Facility Group gestart in de functie van HR Medewerker. Na 7 zeer leerzame maanden ben ik overgestapt naar D&B The Mobility Group waar ik nu de functie van HR Advisor vervul. Erg blij ben ik dat D&B mij de mogelijkheid heeft gegeven om me verder te ontwikkelen in mijn vakgebied. Als HR Advisor binnen D&B The Mobility Group ben ik verantwoordelijk voor alle personele zaken, wat erg uitdagend is! D&B is een dynamische organisatie waar geen dag hetzelfde is en daar houd ik van, dit geeft mij energie.  Het ‘wij’ gevoel en het gezamenlijk streven naar een hoger doel, zorgt ervoor dat ik iedere dag weer met veel plezier naar mijn werk ga!

Contact
Filip Cwiklinski General Manager

In 2002 ben ik begonnen als studentchauffeur bij D&B en heb ik hier gedurende mijn hele studententijd met heel veel plezier gewerkt. Na mijn studie ben ik voor mezelf begonnen en tot 2013 eigen ondernemer geweest.  Per januari 2014 werk ik weer voor D&B, wat ik elke dag weer met heel veel plezier doe.  Elke dag is weer een nieuwe uitdaging waar ik mijzelf kan ontwikkelen en verbeteren.

Contact
Gerben Reij Sr. Operations Manager

Na jaren lang mijn schoenen versleten te hebben in de horeca heb ik in 2011 de stap naar het bedrijfsleven gemaakt. Na een dikke tweeënhalf jaar als Sales Executive gewerkt te hebben binnen de logistieke sector en ruim anderhalf jaar als planner bij een uitzendbureau voor horeca, ging bij mij de operatie toch weer kriebelen. Opzoek naar een nieuwe uitdaging ben ik eind 2015 bij D&B The Mobility Group terecht gekomen. Een bruisende organisatie waar iedere dag anders is en veel aanpassingsvermogen een vereiste is. Mijn kans om mijn operationele kennis, sales achtergrond en planners ervaring samen te voegen!

Als Operations Manager bij D&B The Mobility Group ben ik verantwoordelijk voor alle operationele zaken. Hiervoor onderhoud ik het dagelijks contact bij opdrachtgevers die wij van vaste dienstverlening voorzien. Daarnaast begeleid ik evenementen die wij voorzien van parkeerbegeleiding, thuisbrengservice of Valet Parking.

Contact
Hülya Soyran Office Manager / Management Assistent / Preventie Medewerker

Toen ik in 2008 binnenstapte bij D&B, aan de Singel in Amsterdam, dacht ik aan een lekker rustig baantje achter de receptie. Vriendelijk & mooi zijn en mensen groeten, appeltje eitje! Niets was echter minder waar.
Als ik nu terug kijk naar de afgelopen 6,5 jaar als Multi Hospitality Host, Ambulante Host en Supervisor Hospitality: van de ene klant naar de andere, weer of geen weer van Groningen tot aan Den Bosch kan ik zeggen dat het alles behalve rustig is geweest.
Elke dag is een uitdaging bij D&B; helpen, racen, springen waar nodig! Als je dan ook nog eens met collega’s werkt die dezelfde instelling hebben zijn de resultaten vanzelfsprekend 5 sterren waardig.

In mijn huidige rol bij D&B op kantoor is elke dag anders. Dit houdt mij scherp en daagt mij elke dag weer uit.

Elke dag is een experience op zich, geweldig om hier aan deel te nemen en mee te groeien.

Contact
Jasmijn Joore Planner Mobility

Na het behalen van mijn diploma Horeca Management en een aantal jaren in de horeca te hebben gewerkt, kwam ik er achter dat ik toe was aan een nieuwe uitdaging. Via een medewerker van D&B ben ik in 2014 begonnen als Hospitality Host bij D&B The Mobility Group. Al snel kreeg ik de mogelijkheid om door te groeien naar de functie van back-up planner, waarna ik in december 2015 fulltime deze functie ben gaan bekleden. Nu ben ik samen met mijn collega Jesper Boersma verantwoordelijk voor de planning. Tot de dag van vandaag heb ik het onwijs naar mijn zin bij D&B! D&B is een groeiende organisatie waar ik een kans heb gekregen om mijzelf verder te ontwikkelen en elke dag nieuwe uitdagingen aan mag gaan.

Contact
Jeroen Peters Creative Director

Na jarenlang het klappen van de zweep bij reclamebureaus te hebben gevoeld ontstond de behoefte om eens aan de andere kant van de lijn te mogen staan. Om nu eens niet te wachten op de vraag (kun je een folder voor ons maken?), maar de vraag zelf te stellen en ook zelf te beantwoorden. Ik ken D&B door en door, omdat ik al jaren verantwoordelijk ben voor veel van haar uitingen, maar sinds ik begin 2014 bij D&B ben ‘ingetrokken’, leer ik de organisatie en dienstverlening pas écht goed kennen en dat maakt mij best wel een beetje trots. Reklamische kreten als ‘5 Star Experience’ en ‘One team, One goal’ zie ik echt lading krijgen en dat inspireert mij om deze nog mooier te verpakken.

Contact
Jesper Boersma Planner Mobility

Als echte petrolhead ben ik als student begonnen als chauffeur bij de Valet Parking van Schiphol. Na vier enerverende en leerzame jaren gewerkt te hebben in verschillende functies voor D&B bij Shiphol Valet Parking was het tijd voor een nieuwe uitdaging. Sinds december 2015 ben ik werkzaam op het kantoor van D&B als planner bij Mobility. Ik ben verantwoordelijk voor de chauffeursplanning en ondersteun mijn collega Jasmijn Joore in haar planningstaken. De Mobility tak is waar het voor D&B allemaal mee begonnen is, het is ontzettend leuk en een enorme eer om mijzelf binnen dit bedrijf te mogen en kunnen ontwikkelen.

Contact
Marc de Jong Operations Manager

Op 1 december 2015 ben ik begonnen als Operations Manager bij D&B Mobility Group. Na vele jaren gewerkt te hebben als leidinggevende in de horeca en op evenementen, ben ik op zoek gegaan naar een functie die meer aansluit bij mijn studie Media Entertainment Management. De functie die ik nu bekleed behelst organiserende taken en verantwoordelijkheden en daarnaast onderhoud ik het klantcontact. Wat mij meteen aantrok aan D&B Mobility Group is de goede sfeer die heerst in de groep en de professionaliteit die men uitstraalt. We hebben ontzettend mooie klanten zoals vijf sterren hotels & restaurants, maar ook bijvoorbeeld Schiphol. Daar rijden we voor de valet parking 80.000 auto’s per jaar! Al met al een zeer leuk bedrijf, met veel uitdagingen voor mij en gezellige collega’s waarmee je kunt lachen.

Als Operations manager ben ik verantwoordelijk voor mijn klantenportefeuille. Hierbij onderhoud ik het contact met de klanten, maar ook het contact met de medewerkers die bij de klanten werken. Ik zorg er voor dat de poules van medewerkers groot genoeg zijn, gemotiveerd en kwalitatief goed werk leveren (5 star experience). Met mijn achtergrond is dit uiteraard geen probleem!

Contact
Rémon Maat IT Manager
Rogier Bosscha Operations Manager

Ik ben in begin 2011 in dienst getreden bij de D&B Mobility Group. De afgelopen jaren heb ik veel verschillende opdrachten verricht binnen D&B Mobilty. Door de diversiteit van deze opdrachten ben ik denk ik goed in staat om het D&B DNA uit te stralen en over te brengen op anderen. Bij dit werk staat het leveren van de beste service beleving van de gasten hoog in het vaandel, daarnaast is dit ook een van mijn persoonlijke doelen. Ik zie het als een uitdaging om voor elke gast de extra stap te maken om het voor hun speciaal te maken. Deze opdrachten worden uitgevoerd bij bedrijven waarbij de hoogste kwaliteit en de beste service een standaard is, hetgeen mij persoonlijk erg aanspreekt.

Sinds 1 mei 2014 ben ik, exclusief voor D&B, in dienst getreden bij het Waldorf Astoria Hotel te Amsterdam. Afgelopen jaar heb ik een kleine uitstap gemaakt door een jaar voor het hotel te werken. Om vervolgens per 1 februari 2017 weer in dienst te treden bij D&B Mobilty.

Contact
Ruben Westerhuis Planner & Recruiter

Sinds januari 2017 mag ik mijzelf Recruiter & Planner bij D&B The Mobility Group noemen. Na een aantal jaar gewerkt te hebben als o.a. Intercedent bij een uitzendbureau en Personeelsplanner bij een bedrijfscateraar ben ik blij dat D&B The Mobility Group mij de kans heeft gegeven deze duobaan uit te kunnen voeren in een zeer groeiende organisatie. Wij willen graag de beste dienstverlener zijn in onze markt en ik hoop met mijn ervaring daar een steentje aan bij te kunnen dragen.

Als Recruiter ben ik altijd actief op zoek naar nieuw talent die in het bezit is van onze EPIC waarden. Tegelijkertijd mag ik het nieuwe talent dat bij ons instroomt direct inzetten bij onze klanten als Planner zijnde. Een veelzijdige job waar ik mijn talenten en vaardigheden niet alleen kan laten zien maar ook kan ontwikkelen.

Contact
San San Hooning Planner Contact
Xander Roosen Online Marketeer

Na de studies Industrieel Ontwerpen en Sportmarketing (=Commerciële Economie) en praktijkervaring bij een klein internet marketing bedrijf was het tijd voor een nieuwe uitdaging welke ik bij D&B heb gevonden.

Sinds januari 2017 ben ik bij D&B verantwoordelijk voor de diverse websites, het verbeteren van de online vindbaarheid hiervan (in zoekmachines), de social media kanalen, online lead generatie en de interne community. Een erg breed en gevarieerd takenpakket dus.

Naast dit brede takenpakket zorgen ook de mooie werklocatie gelegen in het Heempark, de dynamische en informele werksfeer en de enthousiaste collega’s ervoor dat ik dag-in-dag-uit met plezier naar het werk ga. Hierin zie ik de belofte ‘A-great-place-to-be’ als een belangrijke factor.

Contact

We are

Hieronder vindt u de mensen die actief zijn op het hoofdkantoor van D&B. Onze mensen die bij u op de locatie iedere dag weer een geweldige beleving neerzetten, die kent u wel. Die hoeven wij hier niet aan u voor te stellen.

ABC DEF GHIJ KLM NOP QRST UVW XYZ
B
Bas Hertz Chief Executive Officer / Founder
D
Derek Hoeffelman Chief Financial Officer / Founder
E
Esmee Uitendaal HR Advisor
F
Filip Cwiklinski General Manager
G
Gerben Reij Sr. Operations Manager
H
Hülya Soyran Office Manager / Management Assistent / Preventie Medewerker
J
Jasmijn Joore Planner Mobility
Jeroen Peters Creative Director
Jesper Boersma Planner Mobility
M
Marc de Jong Operations Manager
R
Rémon Maat IT Manager
Rogier Bosscha Operations Manager
Ruben Westerhuis Planner & Recruiter
S
San San Hooning Planner
X
Xander Roosen Online Marketeer

Er zijn geen medewerkers gevonden.

We believe happiness works

Nog niet afgestudeerd, maar nu al achter het stuur van een Jaguar? Heb jij oog voor detail, ben je altijd bereikbaar en op zoek naar een te gekke bijbaan?
Let’s meet!

Reserveer een student privé chauffeur

Reserveer in vier eenvoudige stappen uw student privé chauffeur.

Let op: Als de rit vandaag is kunt u alleen telefonisch boeken: 020 - 751 6677

Klantinformatie

Stap 1 van 4

Volgende

Ritinformatie

Stap 2 van 4

Datum rit

Starttijd rit

Vorige Volgende

Vertrekadres

Stap 3 van 4

Vorige Volgende

Tussenbestemming(en) (optioneel)

Stap 3 van 4

Voeg bestemming toe
Vorige Volgende

Eindbestemming

Stap 4 van 4

Verwachte aankomsttijd

Vorige

Bel mij terug

Uw gegevens

Vraag direct een offerte aan

Vul onderstaand formulier in

Klantinformatie

Stap 1 van 2

Volgende

Offerte informatie

Stap 2 van 2

Vorige

Stuur mij dit artikel