We work for

Wij werken voor organisaties die een duidelijke visie hebben over hetgeen zij wensen uit te dragen naar hun medewerkers en gasten. Het is díe identiteit waar wij het verlengstuk van zijn. Wij richten ons met onze dienstverlening op corporate kantoren en hoogwaardige vastgoedomgevingen.

Bekijk hier onze cases / referenties…

Receptiediensten / Hospitality Host - Objectbeveiliging / Security Host - Huismeesterdiensten - Facility Management

Objectbeveiliging / Security Host - Receptiediensten / Hospitality Host - Facility Service Desk - Schoonmaak

Receptiediensten / Hospitality Host - Schoonmaak - Facility Management

Receptiediensten / Hospitality Host

Receptiediensten / Hospitality Host - Facility Service Desk - Facility Management

Integrated Facility Services - WE CANTEEN Bedrijdscatering

Receptiediensten / Hospitality Host - Objectbeveiliging / Security Host - Schoonmaak

Facility Service Desk - General Manager - Valet Parking

Huismeesterdiensten

Case Ziggo

“De professionaliteit, betrokkenheid en gedrevenheid van D&B en haar team staan voor ons centraal in de samenwerking”

Het facilitaire team van D&B bij Ziggo is verantwoordelijk voor het operationele en tactische management van alle facilitaire diensten op de 6 kantoren en de 12 winkels van Ziggo in Nederland. Terwijl Ziggo alle facilitaire contracten zelf afsluit en in beheer heeft, is de dagelijkse aansturing van de dienstverlening in handen van D&B. Lees hier meer over de Case van Ziggo...

Case WTC Amsterdam

“De kwaliteit van de dienstverlening en de gastgerichte en proactieve houding van de Hosts van D&B dragen op positieve wijze bij aan de uitstraling en het imago van het WTC”

D&B The Facility Group is sinds 1 april 2012 verantwoordelijk voor de receptiediensten, beveiliging, facility service desk en het facilitair management in WTC Amsterdam. Per 1 januari 2015 is deze al indrukwekkende lijst diensten aangevuld met de schoonmaakdienstverlening. Lees hier meer over de case van WTC Amsterdam...

Case T-Mobile

“Wij zijn heel blij dat een grote organisatie als T-Mobile kiest voor D&B”

D&B is sinds 1 januari 2011 de Facilitaire Maincontracting partner voor T-Mobile Nederland en verzorgt per 1 juli 2014 naast het facility management zelf de receptie- en schoonmaak dienstverlening. Het facilitaire team van D&B is verder verantwoordelijk voor de aansturing van alle facilitaire leveranciers en verzorgt de totale inkoop van alle facilitaire diensten en producten voor T-Mobile Nederland. Daarnaast beheert D&B het facilitaire budget ten behoeve van de kantoorlocaties in Den Haag en Arnhem en de winkels van T-Mobile in Nederland. Lees hier meer over de case van T-Mobile...

Case BNP Paribas

“D&B is voor ons een flexibele en innoverende partner die meebeweegt met de wensen en verwachtingen van BNP Paribas en haar gasten”

BNP is actief in een dynamische financiële markt waar flexibiliteit en kostenbewust de sleutelwoorden zijn. Het is daarom essentieel dat de relatie tussen kosten en geboden kwaliteit van diensten een vaste plaats heeft op de agenda. Het ondernemerschap en de flexibele instelling van D&B draagt hier in belangrijke mate aan bij. Lees hier meer over de case van BNP Paribas...

Case Jacobs Douwe Egberts

“Er is aandacht voor gast en medewerker, het serviceniveau is hoog en de continue wens van D&B om zich te ontwikkelen en te innoveren leidt tot een inspirerende samenwerking”

D&B The Facility Group is door Jacobs Douwe Egberts gecontracteerd om het facilitair belevingsconcept vorm te geven op haar nieuwe hoofdkantoor aan het Amsterdamse IJ.Tot op de dag van vandaag is D&B verantwoordelijk voor het inkopen, contracteren en de uitvoer van alle facilitaire en hospitality diensten op het kantoor in het bruisende hart van de stad. Lees hier meer over de case van Jacobs Douwe Egberts...

Case TomTom

“Hier heb ik tien jaar op gewacht”

In 2014 startte TomTom de zoektocht naar een integraal facilitair dienstverlener voor de drie Nederlandse kantoorlocaties in Amsterdam en Eindhoven. Tot dan toe had het bedrijf de facilitaire diensten ‘single service’ uitbesteed, maar het was de uitdrukkelijke wens om naar meer geïntegreerde dienstverlening over te stappen. Na een selectieprocedure viel in januari 2015 de keuze op D&B en werd een integraal FM-contract gesloten voor de diensten security, receptie, cleaning, mailroom en catering. Begin april werd gestart met vier services, catering volgde een maand later. Lees hier meer over de Case van TomTom...

Case DMC

“D&B kenmerkt zich door een flexibele instelling, snelle opvolging, hoge kwaliteit van de dienstverlening en een professioneel team”

D&B The Facility Group is sinds 2000 verantwoordelijk voor de schoonmaak activiteiten bij DMC, voorheen Chellomedia, in Amsterdam. Met Office Cleaning, Glas bewassing en sanitair voorraadbeheer als vertrekpunt, heeft D&B zich ontwikkeld tot Multi Service dienstverlener met onder meer vloeronderhoud, plantenzorg en diverse andere specialistische diensten. Behalve de schoonmaakdienstverlening is D&B ook verantwoordelijk voor de receptie en beveiliging. Lees hier meer over de case van DMC...

Case Schiphol Valet Parking

“D&B The Facility Group onderscheidde zich van de andere inschrijvers dankzij onder meer de innovatieve oplossingen waarmee zij kwamen op het gebied van de dienstverlening, betrouwbaarheid en duurzaamheid”

Je parkeert je auto direct voor de terminal en geeft de sleutels af bij de servicebalie. Bij terugkomst staat de auto klaar op het moment dat de vlucht landt. Indien gewenst gewassen en wel. Dat is Schiphol Valet Parking, een vorm van hospitality waar jaarlijks zo’n 35.000 reizigers gebruik van maken. Lees hier meer over de case van Schiphol Valet Parking...

Case Hogeschool Utrecht

“De huismeesters van D&B zijn servicegericht, kundig, communicatief en beschikken over een grote dosis oplossend vermogen”

Sinds augustus 2008 verzorgt D&B The Facility Group de huismeesterdienstverlening bij Hogeschool Utrecht. Lees hier meer over de case van Hogeschool Utrecht...

Stuur mij dit artikel