Gebouwmanagement

Gebouwmanagement

Gebouwen kennen vele stakeholders. De gebouweigenaar, het asset management, de huurders en eindgebruikers, de technische beheerder, de facilitaire service providers en makelaars. Onsite management met het overzicht van de belangen van alle stakeholders in en rondom het gebouw leidt tot verregaande ontzorging van de gebouweigenaar en asset manager enerzijds en aantoonbaar grotere tevredenheid onder huurders anderzijds.

Iedereen geserviced

De inzet van hoogwaardige faciliteiten en services is gericht op het creëren van meer geluk bij de eindgebruiker. Real-time inzage in de technische en financiële performance van het gebouw levert stuurmogelijkheden en a-peace-of-mind bij de asset manager en vastgoedeigenaar.

Alles in één hand

Stelt u zich als vastgoedeigenaar eens voor: de volledige afstemming van alles in en rond uw gebouw met één professionele contactpersoon op de locatie. Deze gebouwmanager of General Manager heeft veel contact met de huurders, stuurt de facilitaire diensten aan, coördineert het gebouwonderhoud en is verregaand betrokken bij de verhuur en administratie. Volledig op de hoogte. Volledig aangesloten.

Potentiële huurders

Bij een potentiële huurder leven vragen die verder gaan dan verhuurbaar oppervlak en vierkante meterprijzen. Dit is waar de General Manager aanhaakt en direct waarde toevoegt met informatie die het gebouw tot leven brengt. De General Manager kent de andere huurders, de directe omgeving, de dynamiek in en rondom het gebouw. Bovendien is uitstekend op de hoogte van alle andere zaken die in het gebouw spelen.

Iedereen geserviced

De inzet van hoogwaardige faciliteiten en services is gericht op het creëren van meer geluk bij de eindgebruiker. Real-time inzage in de technische en financiële performance van het gebouw levert stuurmogelijkheden en a-peace-of-mind bij de asset manager en vastgoedeigenaar.

Alles in één hand

Stelt u zich als vastgoedeigenaar eens voor: de volledige afstemming van alles in en rond uw gebouw met één professionele contactpersoon op de locatie. Deze gebouwmanager of General Manager heeft veel contact met de huurders, stuurt de facilitaire diensten aan, coördineert het gebouwonderhoud en is verregaand betrokken bij de verhuur en administratie. Volledig op de hoogte. Volledig aangesloten.

Potentiële huurders

Bij een potentiële huurder leven vragen die verder gaan dan verhuurbaar oppervlak en vierkante meterprijzen. Dit is waar de General Manager aanhaakt en direct waarde toevoegt met informatie die het gebouw tot leven brengt. De General Manager kent de andere huurders, de directe omgeving, de dynamiek in en rondom het gebouw. Bovendien is uitstekend op de hoogte van alle andere zaken die in het gebouw spelen.

Let's talk

Focus op service en gastbeleving

Sander Bon

Manager New Business

0621499749

sander.bon@db.nl

Focus op conceptontwikkeling

Jan-Willem de Bruijn

Chief Commercial Officer (CCO)

0631767421

jan-willem.de.bruijn@db.nl

Mailing list

Geen list. Gewoon onze mailing list. Laat even uw gegevens achter en wij houden u op de hoogte van nieuwe projecten, samenwerkingen en ontwikkelingen

Mailing list

Geen list. Gewoon onze mailing list. Laat even uw gegevens achter en wij houden u op de hoogte van nieuwe projecten, samenwerkingen en ontwikkelingen

Stuur mij dit artikel