Interim- & Projectmanagement

Binnen een facilitaire organisatie is er altijd beweging en dynamiek. En er zijn altijd vraagstukken die opgelost moeten worden of projecten die opgepakt moeten worden. Niet altijd heeft u de juiste expertise of voldoende capaciteit in huis. D&B heeft een ruime poule van HBO+ opgeleide FM professionals van diverse niveaus en met verschillende expertises beschikbaar die u en uw organisatie kunnen ondersteunen op tijdelijke of vaste basis. Uiteraard hebben deze professionals toegang tot de kennis en expertise van onze HRM, inkoop, contractmanagement en business development afdelingen.

Interim Management & Detachering

Continuïteit is belangrijk binnen uw facilitaire organisatie. Onze interim professionals hebben brede ervaring opgebouwd bij een diversiteit aan toonaangevende opdrachtgevers. Daarom zijn zij in staat om snel de materie te doorgronden en binnen een korte termijn resultaten te behalen voor uw organisatie. Onze interim managers zijn graag beschikbaar om uw organisatie te ondersteunen in geval van afwezigheid van mensen binnen uw afdeling of een tijdelijke behoefte aan meer capaciteit.

Project Management

Binnen een facilitaire organisatie zijn er altijd diverse projecten die opgepakt moeten worden. Niet altijd heeft u de juiste expertise of voldoende capaciteit in huis. D&B heeft een ruime poule van HBO+ opgeleide FM professionals van diverse niveaus en met verschillende expertises beschikbaar die u en uw organisatie kunnen ondersteunen op een grote diversiteit aan projecten. Denk bijvoorbeeld aan huisvestingsvraagstukken, implementaties van diensten of (FMIS) systemen, verhuizingen, werkplekinrichting en verbouwingen.

 

Meer informatie?

Wilt u meer informatie over interim facility management of project management via D&B The Facility Group? Contact dan onderstaande collega. Of vul het contactformulier in, dan contacten wij u.

Linda Driessen
Linda Driessen
Bid & Sales Manager
06 11 12 59 80

Contactformulier

    Stuur mij dit artikel