Jeroen Digital Support Medewerker

Begonnen in mei 2014 bij D&B als Valet Parker voor D&B The Mobility Group om bij de opening van het Waldorf Astoria te Amsterdam het team daar te versterken. Na 3 jaar het chauffeurswerk verkend te hebben en specifiek de 5-sterren service die D&B The Mobility Group hanteert, kwam er een interne sollicitatie bij de D&B The Facility Group als Digital Support Medewerker naar voren. Naast mijn huidige (master-)studie Artificial Intelligence leek dit een nieuwe logische stap en uitdaging om te maken binnen D&B.

Bij deze functie, die ik sinds mei 2017 bekleed, ben ik voornamelijk verantwoordelijk voor de OfficeApp, die D&B The Facility Group bij verscheidene klanten inzet om het leven van mensen in en rondom kantoren gemakkelijker en leuker te maken.

Bij D&B krijg ik de vrijheid om mijn studie te combineren met deze functie en mijn kennis toe te passen die ik heb opgedaan als masterstudent in de IT. In return kan ik weer mijn ervaring en kennis opgedaan bij D&B weer gebruiken bij mijn studie en verdere ontwikkelingen.

Contact

Stuur mij dit artikel