De Safety Host

 

U heeft met uw facilitaire team een pakket aan maatregelen uitgewerkt zodat uw medewerkers op termijn weer veilig naar kantoor kunnen komen. Maar wie helpt u met het overdragen van de genomen maatregelen richting uw collega’s? En wie zorgt ervoor dat de richtlijnen ook op de juiste wijze worden nageleefd?

Wij zetten representatieve en gastvrije professionals in als Safety Hosts om u te ondersteunen bij de terugkeer naar kantoor.

Safety Host

Onze Safety Hosts hebben bij ons uitgebreide ervaring opgedaan tijdens evenementen. Zij zijn gewend om mensen te verwelkomen, te informeren, te verwijzen en te begeleiden. Met de komst van deze nieuwe ‘facilitaire assistent’ houden wij samen de kosten beheersbaar en de werkomgeving vriendelijk en veilig.

Wat doet een Safety Host?

De Safety Host verwelkomt medewerkers, klanten en gasten op de (veilige) locatie, stelt hen gerust en geeft hen informatie over hoe men op een veilige wijze kan functioneren op de plaats van bestemming. Hij/zij maakt mensen wegwijs, vertelt over het gebruik van routing, liften, trappenhuizen en roltrappen en legt de belangrijkste regels uit. Overhandigt hygiëne kits en houdt toezicht op social distancing:

  1. Verwelkomen (op locatie);
  2. Geruststellen (over de veiligheid op de locatie);
  3. Informeren (over de genomen maatregelen);
  4. Verwijzen (naar de juiste routes/in- en uitgangen/zitplaatsen);
  5. Uitdelen (van kits en/of beschermingsmiddelen en/of toegangspassen);
  6. Toezicht houden/reguleren (aanspreken op gedrag en het houden van afstand).

Wat kost een Safety Host?

Een Safety Host kost € 26,00 exclusief BTW per uur met een minimale afname van 3 aaneengesloten uren.

Meer informatie of contact opnemen?

Bezoek www.safety-host.nl of neem contact op met:

Linda Driessen
Linda Driessen
Bid & Sales Manager

Stuur mij dit artikel